Eylül 22, 2016

Sherlock / Mini Dizi

Spoiler YOK :)

Kore dizilerine başladım başlayalı diğer ülke dizilerini unuttum neredeyse. Hatta Korece kelime öğrendikçe İngilizceden bir tane kelime eksiliyor gibi hissetmeye başladım :D Ben İngilizcemin gelişmesini hep dizilere bağlarım. Aslında dil öğrenmek isteyen insanlar için en büyük katkıdır bence dizi - film izlemek. Neyse işte ben bayağıdır unuttum Amerikan, İngiliz vs. dizilerini ve artık yeter dedim. Nereye kadar Kore, zaten çok izledikçe sıkmaya başlıyor. Ben mesela bir dönem aşırı Kore dizisi izlerim sonra birden sıkılırım. Şimdi olduğu gibi :D

Evet, Misa sadede gel diyorsunuz duyuyorum. Biraz İngilizce duysun kulaklarım ve aynı zamanda klişelerden uzak bir dizi izleyeyim diyordum. Bu yüzden Sherlock dizisine başladım. Zaten çok övülüyordu. İlk sezonu yeni bitirdim. Aslında bir sezon 3 bölüm olduğu için çok uzun sürmedi bitirmem :D
Diziyi çok beğendim, o kadar klişe dizilerden sonra bu soğuk su etkisi yarattı. Birden 'oh be! ne güzel geldi' dedim.

***

Benedict Cumberbatch'e bayıldım! Yani bir insan rolüne bu kadar yakışır.

Dizi içerisindeki ufak espriler çok güzel. Bir bölümü yaklaşık 1 buçuk saat ama anlamsız ve boş bakışmalarla diziyi doldurmamışlar. Her sahnesi dolu dolu anlayacağınız. Aklıma bu tweet geldi şimdi:

Not: Bu dizi için konu anlatımı vs. gibi kısımlara girmeye gerek görmedim. Sadece nasıl izlemeye başladığım ve beğenip beğenmediğim hakkında kısa bir yazı yazmak istedim :)

Herkese öneririm, izlerken keyif alacağınızı düşünüyorum :) Başka bir yazıda görüşürüz, kendinize iyi bakın!

0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.