Ağustos 13, 2016

Twenty / Film

 Yazarın Puanı: 7.2
Türü: Gençlik, Komedi, Dram
Yayın Yılı: 2015
Oyuncular:
Kim Woo Bin - Chi Ho
Lee Jun Ho - Dong Woo
Kang Ha Neul - Gyung Jae
Jung So Min - So Min
Lee Yoo Bi - So Hee

Konusu: 20 yaşına gelmiş Chi Ho, Dong Woo ve Gyung Jae liseden beri arkadaştırlar. 
Chi Ho işsiz, anı yaşayan ve çapkın bir erkektir. 
Gyung Jae bir üniversite öğrencisidir, amacı bir şirkette çalışmaktır. Kadınlar konusunda oldukça utangaçtır. 
Dong Woo ise manga çizeri olmak ister ancak babası iflas edince geçimini sağlamak için part time işlerde çalışmak zorunda kalır.


Yazarın Yorumu:

*-*-*-*-*-*-*

Açıkçası filmi vakit dolsun diye açmıştım öyle de oldu. İzleyebileceğiniz binlerce muhteşem film var ama eğer kafa yormadan sırf zaman geçirmek için bir film arıyorsanız -ya da başrollerin hayranıysanız vs- tercihiniz olabilir. 
Not: Bel altı espriler var.

*-*-*-*-*-*-*

İnternette öylesine film ararken rastlamıştım. Oyuncularda da Kim Woo Bin ve Kang Ha Neul'ı görünce mutlu oldum, çünkü ikisi de sevdiğim oyuncular. Film başta beni bayağı şaşırttı çünkü alışkın olduğumuz Kore dizilerinin saf ve masum hallerinden oldukça uzaktı :D
(Aslında bundan sonra bir film daha izledim ve sanırım Koreliler sadece dizilerde bu kadar masumlar :D )

Bunun dışında arkadaşların birbirleriyle olan diyalogları beni oldukça güldürdü. Filmi sevmekle sevmemek arasında çok kaldım. İzlerken beğenmemişim gibiydi ama bittikten sonra düşündüğümde aslında güzel bir film olduğunu fark ettim. Biraz gerçekçiydi, bu yönü beni daha çok çekmiş olabilir. Ayrıca lise bittikten sonraki öğrenci halini de bir bakıma güzel işlemişler diyebilirim. 

Herkesin beğeneceği bir film olmayabilir biraz bel altı esprileri vardı, bunlara çok takılanlar rahatsız olabilirler. Amerikan, İngiliz dizilerinden-filmlerinden dolayı alışkınım ben artık. Filmin sadece bu yönüne odaklanmamak gerekiyor.

Aslında Kore'nin gençlik dizi veya filmlerini görünce bir kaçma isteği uyanıyor bende. Çünkü nedensiz bir dram içeriyorlar. Bölümler iç sıkıyor, yavaş ve karamsar oluyorlar. Hepsi demeyeyim ama birkaç tane böyle gördükten sonra artık bunaldım. Bunun tam tersi olan bir gençlik dizisi-filmi varsa önerinizi alırım :) Neyse bu filmde de dram vardı biraz ama en azından espriler falan iyiydi, beklediğimin üstünde bir Kore gençlik filmi izlemiş oldum.

Oyuncular konusunda zaten Woo Bin ile Ha Neul'ı sevdiğimi söylemiştim. Onların oyunculuğu zaten iyiydi onların yanında Lee Jun Ho'nun oyunculuğunu da sevdim. Birlikte güzel bir üçlü olmuşlar :)

Jung So Min'i görünce şaşırdım. Bayağıdır bir dizisini veya filmini izlememiştim. Burada olgun olması hoşuma gitti çünkü Playful Kiss'deki aptal aşık rolü gına getirmişti. Bu iki farklı karakter yüzden kızın oyunculuğunun iyi olduğunu söyleyebiliriz sanıyorum. Ama ne olursa olsun kızın suratında beni uyuz eden bir şey var (cık cık cık kıskanıyor mu acaba?). Ne olduğunu henüz çözemedim ama hafiften sinir oluyorum, belki Playful Kiss'in etkisidir hala üzerimde :D

Bu seferki yorum biraz filmin tümüyle ilgili oldu, çok detaya girmedim hatta spoiler bile vermedim :D
Kendinize iyi bakın, bir sonraki yazıda görüşürüz!


0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.