Ağustos 22, 2016

Dizi Önerileri

Bu sefer bir top bilmem kaç listesi yapmıyorum da size önerebileceğim dizilerin bir listesini yapıyorum :) Fakat zaten öneriyorsam beğenmişimdir, o yüzden ikisinin de görevini üstlenebilir bu liste. 

Tek tek konuları yazmayacağım, zaten bloga girmiştim konuları. Dizinin ismine tıklarsanız oradan okuyabilirsiniz :)












Triangle
Bu diziyi henüz bloga yazmadım, ilk çıktığı zaman izlemeye başlamıştım ama sonra bitiremedim, araya başka şeyler girdi. Güzel bir diziydi yine de, aradan çok zaman geçmese devam ederdim.
(Zaten benim dizileri yarım bırakmama bakmayın, huy bende. Dizinin iyi veya kötü olmasına bakmıyor çoğu zaman :D )







It's Okay That's Love
Henüz bloga girmediklerimden bu da, güzel bir diziydi :)







W
Çok farklı bir konusu var, şimdilik favorilerim arasında. Dizi hala devam ediyor.





Lucky Romance
Sonlara doğru beni sıksa da genel itibariyle eğlenceli bir diziydi. Sadece başrol çocuk için bile izlenir bence. Daha bloga yazmadım :)))
Sonradan gelen ek: Bloga yazıldı!














Bir de mini dizi iliştireyim;



Dizi öneri listesinin sonuna geldik, sizin de önerdiğiniz diziler varsa yoruma yazın lütfen :)

4 yorum:

  1. ama ama bunalr harikaaaa, çoğunu izlemişim, izlemediklerim var aralarında şuan izlediğim bitsin bunlara göz gezdireceğim, teşekkürler😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, şimdiden iyi seyirler, umarım beğenirsin :)

      Sil
  2. Ben de size dizi önermeye çalıştım ama hepsini izlemişsiniz. :') Potato Star diyeceğim pek bilinmiyor gibi, 6 bölüm izledim, sitcom. Bir fena degil gibi ilk bölümü çok çok beğenmesem de izlemeye alıştım. Bir de bolum süresi kısa. Mekan cesitliligi pek yok ama.:( Hani günlük dizi konsepti var biraz. Devam edeceğim gibi bir süre. :) Oyuncaklar var, şirket oyuncak üzerine kurulu sırf bu detaya da takılmaz insan ama takıldım seviyorum cunku, Reply 1988'deki Go Kyung Pyo var. Başka da hiç bilinmeyen aklıma gelmedi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Potato Star'ı izlemedim, bir bakarım. Ben şu sıralar pek dizi bitiremiyorum beğenmeme rağmen :( Bir ara art arda izliyordum işte ondan bu kadar dizi var :D

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.