Haziran 25, 2015

The Fault In Our Stars / Film

Yazarın Puanı: 7.5
Türü: Dram, Romantik
Yapım Yılı: 2014
Oyuncular:
Shailene Woodley - Hazel Grace
Ansel Elgort - Augustus 

Konusu: Kanser hastası iki genç (Hazel ve Augustus) kansere karşı destek grubunda tanışırlar. Zamanla birbirine aşık olan iki genç Hazel'in son dileğini gerçekleştirmek üzere Amsterdam'a gitmenin yolunu ararlar. 
**Film John Green'in aynı adlı eserinden uyarlama.

Yazarın Yorumu:

İzlenebilecek güzel bir film. Ölüm olgusunu drama çevirmemesi hoşuma gitti. Gerçeği olduğu gibi ele alıyor. Hem iki genç insanın aşını hemde karakterlerin psikolojik durumlarını, hastalıklarını. Bu bir çok genç kız/kanser filmlerinde görmediğimiz bir şey. Özellikle konusu bakımından karşılaştırıldığında çok benzeyen 'Now Is Good' filmiyle kıyasladığında. Ben şahsen  seyirciyi ağlatmak için ektra çaba sarfeden (arkaya müzik koymak, ölümü trajikleştirmek vb) 
filmlerden haz etmiyorum. Türk filmlerinde dramlardan kaçıyorum bunun için.
Filmde bazı gereksiz sahneler vardı ki bence daha hızlı geçebilirdi, Amsterdam sahneleri Anne Frank'ın evine gittikleri anlar gibi. Olmasaymış olurmuş bence.


Genel olarak baktığında ölüm hakkında düşündüren bir film ama ölüm üzerinden traj sağlamadığını yeniden belirtmekte fayda var. Ben beğendim umarım sizde beğenirsiniz..

İyi seyirler, sağlıcakla kalın.

1 yorum:

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.