Mart 02, 2015

We Got Married


Programı seven okumasın :D
Nefret ettiğim ve bir türlü bitmeyen program: We Got Married. Gerçekten bir insan bir programı bu kadar mı sevmez yani. Bizde de vardı bir program bunun tarzında, hatırlar mısınız bilmem. O da saçmaydı bu da saçma. Yani o çok tutmayıp kalkmıştı yayından en azından. Bu program öyle değil. Yapışmış ekrana çıkmıyor. Hayır bu kadar fazla abartılmayan bir program olmasa neyse diyeceğim. Ama gerçekten çok abartılıyor ve sanki program dışında bile evliler gibi davranıyorlar. En büyük saçmalık burada yani. Bir de netizenler gerçekçiliğini kaybettiğini söylüyorlar, WGM'e katılan çiftlerden biri kendi özel hayatında biriyle buluşunca falan. Yani program ya program, ne inandırıcılığı bekliyorsunuz? Gerçekten evliler sanki. O zaman dizilerde oynayan insanlara da aynı muamele yapılsın, hiçbir şekilde anlayamıyorum bu olayı.
Bu kadar abartılmasa, geyiğine, abartısız, eğlence amaçlı bir program olsa başımın üstünde yeri var. Ama bu programa katılan ünlülerin de idollerin de zamanla ekran önündeki kişiliklerinin zedelenmesine neden oluyor. Zaten netizenler oldukça acımasız, bazen pireyi deve yapabiliyorlar. Tabi arada haklı oldukları da çıkıyor orası ayrı...

Bir de kimse hayran olduğu, sevdiği kişinin kendisini böyle yapmacık bir programda heder etmesini izlemek istemez. Yani ben istemem açıkçası. Sadece sevdiğim biri olması da şart değil, bu kadar gereksiz bir programa katılan herkes için üzülüyorum.

Bazı çiftler çok sevimli olabiliyorlar. Kim Soo Eun ve Song Jae Rim gibi. Ama onunda aldığı son hali gördük yani. Gerçekten sevimlilerdi. Sonra mahvoldu... Açıkçası onlar hakkında ayrı bir başlık açmak istiyordum, sevimli bir başlık ama son zamanlarda WGM'ye daha da gıcık olmaya başladığım için yazmama kararı aldım. Yine de bu ikiliyi çok tatlı bulduğumu söyleyeyim :)

Yani hiçbir şekilde programı huzurla izleyemiyorum. Sadece Soo Eun ile Jae Rim in Türkiye ziyaretleri bölümünü izledim o kadar. Çok komik bir bölümdü ama benim WGM kotam ancak o kadarını kapsayabildi.

Ne diyeyim bu program bitmeyecek gibi. Ne desek boş. Galiba biraz Kore'nin Bu Tarz Benim'i gibi. Eleştireni de izleyeni de bol. Neyse en azından iki tane değil...

Ben izlememeye devam edeceğim, isterse babam katılsın. İzlemiyorum işte kendimce protesto ediyorum bu programı :D
Yeterince içimi döktüm. Haydi görüşürüz :)


3 yorum:

  1. İzlemediğim için bir şey diyemeyeceğim sadece şunu demek istiyorum idol küçük put manasına geliyormuş. Kullanmamanı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haberim yoktu, genelde bu kelime kullanıldığı için yazdım. Uyardığın için saol :)

      Sil
  2. Haklisin ben bu programadan nefret ediyorum çok saçma

    Bu arada babamın hesabı olduğunu için profil sizi yanıltmasın

    YanıtlaSil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.