Ocak 29, 2015

Bana Masal Anlatma


Salı günü izlemeye gittiğim bir film. Gerçekten güzeldi. Çok eğlendim, gitmenizi tavsiye ediyorum. Şahsen konu dram olunca kurmadığımız hikaye kalmıyor. Her türde dram bulabilmek mümkünken kaliteli bir komedi bulmak çok zor. Ayrıca bir insanı ağlatmak kolayken güldürmenin çok daha zor olduğunu düşünüyorum.


Sinemada bir film izlemeden önce filmin buna gerçekten değip değmeyeceğini düşünürüm. Bu yüzden kolay kolay her filmi de sinemada izlemem. Sadece gerçekten iyi izlenimler verenleri seçerim. Muhtemelen çoğunuz da öyle yapıyorsunuzdur değil mi?
Bir de Türk filmlerinde genelde oyuncuya değil de yönetmene falan bakıyorum ben. Amerikan filmlerinde bunu pek yapmam, oyuncuya bakıyorum orada genelde.


Her neyse, işte anladığınız üzere Bana Masal Anlatma da bu kriterlere uygun gözüküyordu ben de gittim. Ve beğendim!! Yanılmamanın vermiş olduğu mutlulukla yazıyorum şuan :)

Çok mu farklı bir filmdi de bu kadar beğendin diyecek olursanız, aslında oldukça klasik olaylarla çevriliydi ama işin özü komedi ve aşk olunca pek gözünüze takılmıyor. Bir de ben mahalle içinde geçen filmleri daha çok seviyorum. O bağı ve sıcaklığı hissedince filmi izlemek daha bir keyifli oluyor :)

Oyunculuklarda çok iyiydi. Fatih Artman'ı Behzat Ç. dizisinden biliyordum ama hiç tam olarak izlememiştim, iyi bir oyuncuymuş ayrıca zayıflaması da çok iyi olmuş.

Bir de Cengiz Bozkurt'un oyunculuğu çok iyiydi. Sadece yüz ifadesiyle bile güldürüyordu :)

Son olarak diyeceğin şu ki; bence film gayet güzel ve eğlenceliydi. Eğer bir filme gidecekseniz buna gidin derim :)


2 yorum:

  1. Hahahaha cok güzel bir filmdi ya:)Bayılmıştım çok komikti:)Türk filmlerinde pek masalımsı şeyler olmaz ama bu filmden öğeendim ki olsa çok güzel olurmuş:)Çok güzel ve çok güldüğüm bir filmdi:) Bu arada iki kere yorum göndermiş olabilirim biraz önce yorumumu gönderdim ama az önce telefon bir dondu birşey oldu o yüzden tekrar gönderiyorum:) Ahshhs:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masal olayı benim de çok hoşuma gitmişti :)) Bu arada, tek bir yorum göndermişsin zaten ^^

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.