Aralık 12, 2014

Her Lovely Heels

Yazarın Puanı: 6.2
Türü: Romantik
Bölüm Sayısı: 10
Süre: 15 dk.
Yayın Yılı: 2014
Oyuncular:
Han Seung Yeon - Shin Ji Hoo
Hong Jong Hyeon - Oh Tae Soo
Jung Ka Eun - Lim Hanna
Yoon Jong Hoon - Choi Yeon Ho


Konusu:

Ji Hoo ilk aşkıyla olan üzücü hatıralarını hala unutamamaktadır. Şimdi ise iş arkadaşı Tae Soo'dan hoşlanmaktadır. Tae Soo ise aşka inanmıyordur ancak bir şekilde Ji Hoo, onun ilgisini çekmiştir.


Yazarın Yorumu:

***

Diziyi izlemeli misiniz? 
-Vakit öldürmek içinse neden olmasın.

***

Açıkçası o kadar ilgi çekici bir dizi değildi. Tabii bir mini dizi olunca üstüne pek düşmüyorum ben, daha çok çıtır çerez diziler arasındalar benim için. Arada güzelleri çıkarsa ne ala.

Şu sıralar pek dizi izleyemiyorum o yüzden ben de mini dizi izlemeye karar verdim. Mini dizi yazdım karşıma çıktı ve izledim bende :)) Yani diyorum ki ben bakmadan izledim siz öyle yapmayın!

Tamam belki çok kötü değildi ama bana kalırsa oyunculuklar o kadar iyi değildi. Özellikle kızın oyunculuğu. Bir kız grubundaymış zaten. Neyse yani en baş sıkıntı buydu. Yine de erkeğin oyunculuğu biraz daha iyiydi kızınkine göre.
Bunun dışında konu da çok klasikti. Her zamanki gibi dizideki gıcık bir kaç karakter de beni sinir etti.

Anlayacağınız izleyin diyemeyeceğim. Pek değerli vaktinizi bu dizi için harcamaya gerek yok. Yok ben izleyeceğim diyorsanız siz bilirsiniz, belki seversiniz...









0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.