Ağustos 08, 2014

Türkiye'de Boyband

Evet bu yazımı Aloo'nun yeni klibi Dan'ı izledikten sonra yapıyorum. Öncelikle kendilerini azcık da olsa değiştirmişler evet Şans'tan bu yana.
Yeni bir boyband olmaları bütün hataların onlarda çıkmasına sebebiyet veriyor. Benim param ve zamanım olsa nasıl bir boyband oluştururdum onu Aloo'nun hatalarıyla beraber ortaya koyacağım.


1- Televizyonda yetenek yarışması yap.
Aslında kazanacak olanları azda çok da olsa belli bir yarışma programı hazırlarım. Zaten seçilmiş kişilerin en güzel karakter özelliklerini ortaya koyarım. Seçilmiş kişiler yakışıklı, yetenekli olmalı. Böylece hem halk onları tanımış olur hem de reytingden iyi para götürürüm.

2- Gruba güzel bir isim bul.
Gruba güzel bir isim lazım. Akılda kalıcı, havalı. Aloo gibi bir isim olmayacağı kesin.

3- Onları eşek gibi çalıştır.
Gruba dans ve şan eğitimi aldırırım. Ama öyle bir çalıştırırım ki kendi kişisel hayatlarını yok ederim. Özellikle Türkiye'nin en iyi dans ekibi olmalarını sağlarım. (Yani bir yıldız boşuna doğmuyor. Beast'i düşünün adamlar stajyerliği de katarsak yıllardır çalışmışlar)
Aloo için aylardır dans çalışıyorlar demişler, ne ayları yıllar gerek!

4- Güzel bir şarkı ve çok iyi bir dans koreografisi yap.
Boyband'in en önemli şeyi şarkı ve dans koreografisidir. Onlar olmadan grup bir hiçtir. Bence Aloo'nun en büyük eksiği dansların çok acemice olması. Sanki 23 Nisan dansı..
Ayrıca iyi bir klip yönetmenine ihtiyacınız var yoksa klip iğrenç olur.
Ve elbette iyi bir stilist lazım. Aloo daki tişörtler neydi ya ıyy!! Kas göstereceğim diye çirkinleştirmişler.


Her şeye en iyi yazdım; en iyi şarkı, en iyi dans gibi. Ama orijinal fikirleri olan insanları toplarsanız da aynı işi görür. Orijinal dans ve şarkı.  Misal Oğuzhan Koç'un Ben Hala Rüyada şarkısına çektikleri klip çok güzeldi. Bence o kadar da para harcanmamış.
Piyasayı iyi bilen araştırmacılarla da yola çıkılırsa bu grup alır başını yürür :) Mesela genç kızlar bu günlerde ne dinliyor? Nasıl insanlardan hoşlanıyorlar?

Aloo Türkiye'nin ilk boybandı onun için duyacağı eleştiriler gayet normal.
Bunlar sadece benim fikrim. Onların mükemmel olduğunu düşünen varsa çok saygı duyarım. Bu eleştirilerim gayet yapıcı amaçlarla kurulmuş eleştiriler. Daha iyi boybandler çıksın diye.
Bu da Aloo'nun yeni klibi :


13 yorum:

  1. Bir de atlet giydirmesinler görüntü kirliliği resmen :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten stilistleri çok kötü, kas göstereceğiz diye abartmışlar resmen ..

      Sil
  2. Dediklerine tamamen katılıyorum, dansları da çok normal basit olmuş, neyse :D

    YanıtlaSil
  3. Merhaba benim ögrenmek istedigim birsey var umarım ki cevabı da sende vardır. Ben üniversite 1.sinif öğrencisiyim ve yatay gecis ile okulumun kalan 2 yilini orada gecirebilir miyim bunu cok merak ediyorum okulda öğrenci islerinin bildigi birsey yok internet uzerinden araştırma yaptim ama net seyler bulamadım umarim sen yardimci olabilirsin bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yatay geçiş konusunda tam bilgim yok ama başka bir sürü program var onları düşün bence. okulunun Kore'deki bir üniversiteyle bağlantılı olup olmadığına bak ne olursa buradan oluyor zaten yoksa üniversiteni bağlantı kurmaya zorla :D Eğer bağlantı kurabilirsen yatay geçiş ve yahut başka programlarla gidebilirsin.önce okullar arasında bağlantı kur .. ama ülke içi yatay geçiş bie çok zor ülke dışını tahmin bile edemiyorum. yurtdışında okuma seminerleri var yurtdışındaki okullardan temsilciler geliyor onu araştır.. ama en mantıklısı erasmus gibi programlar :)

      Sil
    2. Marmara Üniversitesi nde okuyorum ve maalesef ki herhangi bir anlaşmaya sahip degil orada bir universite ile yani varsa da ben bulamadım tesekkur ederim sana cevap verdigin icin bu konuda bilgi alabileceğim baska birileri var mi acaba ya da sen herhangi bisey duyar ya da ogrenirsen yazar misin cok sevinirim ve dua ederim;)

      Sil
    3. Elbette yazarım. Bazı üniversiteler öğrencilerin isteği üzerine diğer üniversitelerle bağlantıya geçebiliyorlar aklında bulunsun belki Marmara'da Kore'de istediğin okulla bağlantıya geçer. Umarım bulursun bir yol :)

      Sil
    4. Bende oyle umuyorum ayrica sana cok tesekkur ederim boyle bir blog kurmussun ve herkese tek tek erinmeden cevap veriyorsun aslinda kafamda bir cok soru var kore ile ilgili ama nereden baslasam bende bilmiyorum buradan da uzun surer seni de cok sıkmak istemem

      Sil
    5. Bir şey değil, azıcık yardım ettiysem ne mutlu bana :) bende çok bilgiye sahip değilim koreyle ilgili yavaş yavaş öğreniyorum bende :)

      Sil
    6. Takipteyim o zaman artik tesafufen rastladım ama bundan sonra sik sik ziyaret edecegim blogunu sende oksuz birakma bizi :))

      Sil
    7. teşekkür ederiz:) blogu elimizden geldiği kadar dolu tutmaya çalışıyoruz ben ve Amane Misa :D

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.