Ağustos 19, 2014

Trot Lovers / Lovers Of Music

Yazarın Puanı: 6.1
Tür: Romantik - Komedi, Müzikal
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Yılı: 2014
Oyuncular:
Ji Hyun Woo - Jang Joon Hyun
Jung Eun Ji - Choi Choon Hee
Shin Sung Rok - Jo Geun Woo
Lee Se Young - Park Soo In
Son Ho Jun - Seol Tae Song
Shin Bo Ra - Na Pil Nyeo

Konusu: Jang Joon Hyun  yetenekli, popüler bir müzisyendir. Geleneksel trot müziğini küçümser. Bu arada, Choi Choon Hee ailesinin geçimini sağlayan ve trot müziğini çok seven biridir. Bu iki kişi arasında zamanla romantik bir ilişki meydana gelecektir.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Yazarın Yorumu:

Spoiler içerir!

Güzel başlayıp ortalarda mahvedip sonlarda amann işte dedirten dizilerden biri. Ortalarda mahvettikten sonra dizinin sonunda ağızlarıyla kuş tutsalar bile beni memnun edemezlerdi. Çünkü resmen bitse de gitsek modunda izledim. 

İlk defa bir diziyi inat edip bitirdim -kendi irademle-. Normalde olsa bir yerden sonra izlemeyi bırakırdım. Hiçte acımazdım. Lütfen bunu tarihe altın harflerle yazın. Aslında bu diziyi bile bitirip bundan daha güzel olan dizileri yarım bıraktığıma üzülüyorum. Resmen haksızlık ettim.

Peki ben bu diziye neden bu kadar sinir oldum. Öncelikle tek tek karakterler üzerinde düşüncelerimi paylaşayım. Zaten o sırada anlayacaksınız.

Başrol çocuk Jang Joon Hyun. Tatlı bir insan. Fazla diyecek sözüm yok. Başlarda kızla olan atışmaları, yaptıkları iş birlikleri falan oldukça güzeldi. Ama dizinin ilerleyen bölümlerinde bir hafıza kaybı olayı gerçekleşti. Her zamanki gibi çocuk sadece bizim kızı unuttu. Eskiden aşık olduğu kızla birlikte olduğunu sandı. Bizim kızı takmadı. Sonra sevdiğini sandığı kız ve annesi bir planlar kurdular, Türk dizisi olsa bu kadar entrika olurdu yani. Bu olaydan sonra entrikalar baş gösterince zoraki izlemeye başladım diziyi. Sonra çocuk hafızasını nasıl geri aldı peki? Kafasını yere çarptı falan ve bam! Çocuk her şeyi hatırlamaya başladı. Yani hafızayı geri alış şekli beni benden aldı ahah :D Kafasına saksı düşse aynı etkiyi bırakırdı. Madem bu kadar basit bir şekilde hatırlayacaktı, kız önceden çocuğun kafasına bir tane vursaydı ya. Yani senaristler bazen gerçekten saçmalıyorlar.

Asıl kız Choi Choon Hee. Açıkçası Eun Ji'nin oyunculuğunu beğeniyorum. Reply'den sonra bir dizide daha oynadığını görmek beni mutlu etti. Bu dizide çok tatlıydı :) Dizide bolca şarkı söylemesi hoşuma gitti, her ne kadar trot olsa da. Sanırım onun hakkında söyleyeceklerim bu kadar.

Üçüncü adam Jo Geun Woo. Bu adamın bu kadar sempatik ve eğlenceli olacağını hiç tahmin etmezdim :) İyi ki bu dizide oynamış yoksa aklımda hep Man From The Stars'daki haliyle kalacaktı. Orada ne kadar sevmediysem burada da bir o kadar sevdim :D Etrafındaki insanların ona psikopat gözüyle bakmaları da çok komikti :)) Ama dizinin sonunda ona ne olduğunu anlayamadım. Soo In ile de olmadı galiba? Olmaması daha iyi gerçi...

Park Soo In. Bu kızı dizinin ortalarında fena dövmek istedim doğrusu. Ama dizinin sonunda anladım ki aslında asıl kızmamız gereken Soo In değil, annesi. Böyle fesat, psikopat anne mi olur ya?! Yani kendisi ve kızı hep birinci olsun diye yapmadığı kalmamış kadının. Ee kızı da yanında kukla gibi işte. Annesi ne derse onu yapıyor. Bu yüzden asıl suçlunun kızın annesi olduğunu düşünüyorum. Resmen Soo In'e acıdım sonunda. Bence Soo In'e kalsaydı olaylar bu kadar uzamayabilirdi. Annesi dizi boyunca pes etmedi, sonunda o da hapsi boyladı ahaha.

Bunlar dışında şu resimdeki iki mafya?yı görüyorsunuz. Onlar bana Dream High'ı hatırlattı. Bilmem siz de hatırladınız mı. Önce bizim kıza paramızı ver diyerek baskı yapıp sonra, paramızı da alırız diyerek, kızın ünlü olmasına yardım ediyorlar.
Dizinin sonunda kendilerini hayır işlerine de adadılar tam oldu :D

Bunun dışında dizinin finali hakkında söyleyeceklerim şunlar;

Bir yıl sonra yapmaları beni uyuz etti. Normalde kız ve çocuk birleşirler sonra aradan bir kaç yıl geçer neler olmuş onu gösterirler, bunu seviyorum ama çocuk Amerika'ya gider sonra geri döner olayından nefret ediyorum. Araya boşu boşuna zaman koyuyorlar. Neymiş şarkısının promosyonlarını yapacakmış. Kore'de çıkardığın şarkının promosyonunu Amerika'da yapmak... Amerika ne yapsın senin şarkını. İngilizce bile değil Korece. Yani eğitim için yine gidersin onu anlarım da şarkının promosyonları için??

Neyse diyeceklerim bu kadardı, ben kaçıyorum! Kendinize iyi bakın :)

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*













2 yorum:

  1. Biraz evvel bu başroldeki çocuğun bir dizisi 'queen in hyun's man' izledim. Şimdi bu dizideki halini resimlerde görünce saç stili ve rengi yakışmamış diyorum. Şimdi bu diziye başlıyorum bakalım nasıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koreli aktörler de sürekli saçlarını değiştiriyorlar, bazen tanıyamıyorsun gerçekten. Dizi fena değildi ama klişeler vardı baştan söyleyeyim :)

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.