Ağustos 24, 2014

No-poo Deneyi

No-poo'dan önce saçım çok dökülüyordu. Yıkadıktan sonra kabarıyordu yani ille örmem ya da topuz yapmam gerekliydi. No poo dan sonra saçlarıma hacim geldi. (Bu adeta televizyonda dönen 15-20 dk lık reklamlara benzedi. )
Merhabalar, ilk yazımda no poo nasıl yapılır onu anlatmıştım şimdi en önemlisi kendimde sonuçlar nasıl oldu onu anlatacağım.



İlk yıkamada karbonatı çok kullandım bu da saçlarımı biraz kuruttu.
Bu ilk yıkamam :)
 
Normal şampuanlarda kabaran adeta hiçbir şeye benzemeyen saçım çok güzel kıvır kıvır oldu :) Acemice biraz sirkeyi az kullansam da ilk kullanışımdan sonra çok memnun kaldım. Önce hafta da bir yapmaya karar vermiştim ama bu etkide sonra hep devam etmeye karar verdim. 

Bu da ikinci, üçüncü yıkamaların fotoğrafların maalesef kaybettim. Ama bundan sonra buradan güncelleyeceğim. No poo maceramın fotoğraflarını buradan takip edebilirsiniz. 
Şimdilik anlatarak devam edeceğim. 
Önceden çok daha çabuk yalanan saçım şimdi çok geç yağlanmaya başladı. Üstelik çok sevdiğim doğal bir kokusu var artık saçımın. 
İlk yıkamadaki etkiyi diğer yıkamalarımda da aynen aldım. Nereye kadar devam eder bilmiyorum ama şu an gayet memnunum :) Sirkeyi biraz daa kullanmam lazım sanırım.
Beşinci kullanmam hala kepek ya da aşırı yağlanma yapmadı.
Ama sanırım karbonat kullanmasam bile bir daha şampuan kullanmayacağım.
Gelişmeleri yazacağım, takipte kalın ^^
No poo nasıl yapılır okumak için tık...




3 yorum:

  1. Bunu ben bayağa bir önce duymuştum. Gerçekten şampuanlar zehir hele SLS türevleri içinde mevcutsa o maddeler ağır sanayi de kullanılıyor. Bunu denemeye çekindim çünkü tam deneyeceğim sıra bir kadının bu karbonat karışımını saçına denemesinden dolayı saç derisinin yandığı haberini okudum ve daha vahim sonuçlara gebe olmuş. Bazı insanların sirekye ve karbonatın içindeki maddeye alaerjisi olabiliyormuş. Kullanmadan önce test etmek lazım diye düşünüyorum. Ama bu yöntemden memnun olan kişi sayısı da azımsanacak gibi değil.

    YanıtlaSil
  2. evet, kullanmadan önce denemekte fayda var :) denemenizi öneririm cidden çok daha güzel oluyor saçlar :))

    YanıtlaSil
  3. Hala no poo uyguluyormusunuz?? Biraktiysanizda neden biraktiniz 😊😊

    YanıtlaSil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.