Haziran 27, 2014

Running Man

Türü: Eğlence Programı
Başlangıç Yılı: 2010
Ana Kadro:
Yoo Jae Suk
Gary
Haha
Ji Suk Jin
Kim Jong Kook
Lee Kwang Soo
Song Ji Hyo

Hakkında: Running Man, Güney Kore'nin eğlence programıdır. Running Man'in her bölümünde ana kadrodaki oyuncular ve davet ettikleri ünlü konuklarla kendilerine verilen görevi yerine getirmeye çalışırlar. Senaryo olmadan doğaçlama bir şekilde yapılan bir programdır.
Ana kadrosunda 7 kişi vardır.
Daha detaylı bilgi için tık!

Yazarın Düşünceleri;

Samimi olmak ve doğruyu söylemek gerekirse -ki hep öyle yaparım :D- eeenn beğendiğim, eeen sevdiğim programlardan. Bu programı izlemek benim için ayrı bir keyif. Nasıl desem çok eğlenceli, bu programı izlemek kendimi ödüllendirmek gibi bir şey.

Genelde Kore programlarının Türkçe çevirilerini beklerim çünkü İngilizce olunca zor takip ediyorum. Korelilerde ekranın tamamına yazı yazmak var ya hani kafam karışıyor o yüzden. En azından Türkçe izleyince daha rahat oluyor. Ama konu Running Man ise hiç sıkıntı değil. İngilizce olsa bile izliyorum, zaten kötü de değildir İngilizcem, o yüzden hemen açıp izliyorum. Dayanamıyorum çünkü. Mesela Showtime çevirisi
beklemekten içim kurudu. En sonunda dayanamayıp onu da izleyeceğim o olacak :D Neyse o konuda hala sıkıntılıyım. Yakında bu çeviriler daha da yavaş gelmeye başlarsa biz direk dalacağız bu aleme. Çeviri beklemekten ağaç olduk vallahi.

Öhöm öhöm, bir kaç konu sapmasından sonra Running Man'e geri dönebiliriz. Running Man deki ekibi çok seviyorum. Yani idoller için izliyorum orası ayrı ama diğer ekip için de izliyorum :) Fakat bu zamana kadar hep sevdiğim idolleri tuttum :D Not: Kesinlikle pişman değilim!!

Ekip dışında yarışmaları da çok seviyorum. Benim de katılıp yarışasım geliyor. Hele isim kartlarını çıkarma oyununa bayılıyorum. Eğer izlemişseniz bir kaç bölümü anlarsınız neyden bahsettiğimi :)) Ve ben diyorum ki bir idolün gerçek kişiliğini görmek istiyorsanız Running Man izleyin! :D Tabi ki bu bir şaka, orada bir rekabet ortamı olduğu için bunu söylüyorum :))

Sevdiğim bir diğer taraf oyunların dışarıda bir seyirciyle yapılması. Hatta bazen o seyircileri de oyuna katıyorlar çok zevkli oluyor :) Ah ben de olsam da izlesem diyorum. Hani oynayamasam da en azından canlı canlı bir izleyeyim öyle değil mi :D

Programdaki atışmalar da çok hoşuma gidiyor. Genelde idoller değilde asıl ekip birbiriyle atışıyor ve bence çok komikler :D

Velhasıl kelam çok sevdiğim, bayıldığım bir programdır. Eğer Running Man'e kimlerin hangi bölümler de katıldığını görmek istiyorsanız şuraya kesinlikle bir bakın derim ben! Sevdiğiniz idollerin hangi bölümde kimlerle birlikte katıldığını görebilirsiniz rahatlıkla :)

Bu yazıyı bayağıdır yazmak istiyordum. İyi oldu yazdığım da, rahatladım :))
Şimdi bir Running Man bölümü açın ve keyfiniz yerine gelsin :)
Önemli Not: İzlerken kesinlikle bir taraf tutun, kaybederseniz üzülürsünüz evet ama kazanırsanız da çok mutlu olacağınız kesin! İzlemesi de daha zevkli ve heyecanlı oluyor :)

2 yorum:

  1. Not alıyorum kesinlikle izleyeceğim :D Ve daha önce hiç Kore programı izlememiştim bu ilk olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir ilk bence :)) Bakalım izleyince bana hak verecek misin :)

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.