Mayıs 02, 2014

Wonderful Radio / Love On Air

Yazar Puanı: 6.2
Türü: Dram, Romantik
Yayın Yılı: 2012
Oyuncular:
Lee Min Jung - Shin Jin A
Lee Jung Jin - Lee Jae Ik
Lee Kwang Soo - Cha Dae Keun
Kim Jung Tae - In Suk
Jung Yoo Mi - Nan Seol

Konusu: Jin A, bir zamanlar Güney Kore'nin  ilk kız gruplarından olan ve çok popüler olan Purple grubunun lideriydi. Şimdi ise Wonderful Radio adlı radyo programında sunuculuk yapıyordur. Ancak programın reytingleri oldukça düşüktür. Bu sırada şovun yapımcısı çocuğu olacağı için ayrılır. Onun yerine ise Lee Jae Ik gelir.


Jin A, yeni yapımcısı olan Jae Ik ile olan ilk görüşmesine geç kalır. Bu yüzden Jin A'nin Jae Ik üzerinde olumsuz bir etki bırakır ve ileride ilişkilerinin daha da kötüye gitmesine yol açar. Tanışma sırasında, Jae Ik programın düşen reytinglerini yükseltmek için programa yeni bir bölüm ekleme fikri hakkında personelleri bilgilendirir, talimatlar verir.

Jin A, radyo programı için yeni bir fikir bulmaya çalışmakla uğraşmaya başlar. Sonra annesinin şarkı söyleyişini duyunca birden aklına yeni bir fikir gelir. Jin A, normal insanları programa çıkarmak ve kendi hikayelerini veya mektuplarını anlatmalarını istemektedir. Konuk bu bölüm sırasında şarkı da söyleyecektir.

Yeni fikir başarıya ulaşır. Bu arada, Jin A önceden Purple grubu için yazdığı 'You Are My Angel' şarkısı gibi bir şarkı söylemek ve böylece müzik kariyerine devam etmek istiyordur.

Bir gün Jin A'nin programına katılan bir kadın kendini tanıtır ve 'You Are My Angel' şarkısını kendisinin yazdığını iddia eder. Jin A, bu durum üzerine allak bullak olur ve sinirlenir. Canlı yayında küfür edince de işten atılır. İnsanlar Jin A'nin eser hırsızı olduğunu düşünmeye başlarlar. Peki Jin A kariyerine geri dönebilecek midir?

Filmin Fragmanı;



*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Yazarın Yorumu;

Uzun bir konu anlatımından sonra gelelim benim filmi nasıl bulduğuma. Film klasik romantik filmlerden biri. Yani ben herhangi bir kayda değer kısım görmedim diyebilirim. Tamamen boş zamanlarınız da romantik bir şeyler arıyorsanız izleyebileceğiniz bir film. Öyle çok da üzerinde durulacak bir durumu yok. Biraz Amerikan vari olmuş gerçi. Bunu söylemek gerek. 

Dram sahneleri insanların radyo programına katılıp hikayelerini anlattıkları kısımdı. Aslında fena değildi oralar. Belki biraz daha fazla karakter koyabilirlerdi oraya. Daha fazla hikaye dinlemek güzel olabilirdi.

Ben bulunan fikri sevdim açıkçası. Reytingler düştü ne yapalım sorununa güzel bir çözüm önerisi olmuş. Siz olsanız ve radyo da böyle bir kısma denk gelseydiniz dinler miydiniz bilemiyeceğim gerçi. Ama fena fikir değil. Böyle düşünen bir tek ben miyim acaba?
Not: Belki de 'Amann, başkaların hayatlarından banane yahu. Benim derdim bana yeter. Böyle bir şey yapsalar tabi ki de dinlemezdim'' diyen gruptasınızdır. Buna bir şey diyemeyeceğim :))

Başroldeki adamı beğenip beğenmeme arasında çok kaldım. Sonuç: Eh fena değil, oldu. Yani adam da filmi pek güzel size izlettirebilir. -Başrol çirkin olunca izlemeyenler için bu lafım. 

Lee Kwang Soo oynuyor bu filmde. Oyuncular kısmında adını görmüşsünüzdür zaten.    Nedense ben bu adamı çok sempatik buluyorum. Komik yani bir bakıma. Running Man den kaynaklanıyor olsa gerek bu düşüncem. Her neyse, onun oynadığı karakter de bayağı bir komikti. Davranışlarıyla falan beni güldürdü bayağı :)
Bu arada filmde bol bol şarkı dinleyeceksiniz. En çokta 'You Are My Angel' şarkısını. Öyle abartılacak kadar güzel olmasa da insanı havaya sokuyor işte ^^ 
Benden bu kadar çingularım. Başka bir yazıda görüşmek üzere :)







0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.