9 Nisan 2014

Biz Kimiz?!


Çok çok geç gelen bir biz kimiz sorusu! Neredeyse 1 yıl olcak bu blogu kuralı ancak hala daha size kim olduğumuzdan bahsetmedik. Biz derken; Amane Misa ve Kim Mavi'den bahsediyorum tabii.
Aslında blogta yeni olduğumuzdan ve daha önce hiç bir blog takip etmediğimizden dolayı başlarda ne yapsak ne ile başlasak bilemedik. Daha sonraları gördüğüm her blogta illaki bir blogun amacının olduğu, yazar(lar)ın kendini tanıttığı kısım bulunuyordu. Biz de oturup düşündük, böyle bir yazı yazmalı mıyız? Amacımızın ne olduğunu insanlara söylemeli miyiz? Bizce bu sorunun cevabı evetti! Ve şimdi böyle bir yazıyla karşınızdayız :) Hem belki daha samimi bir ortam kurarız diye düşündük bu yazıyla birlikte.


Öncelikle ben kendimden bahsedeyim. Amane Misa! Eminim benim hakkımda pek bir şey öğrenmek istemeyeceksinizdir. Ancak olur da merak eden olursa diye kısa bir otobiyografi yazacağım. Fazla kişisel olmayacak, yüzeysel sadece. Ben Kore'ye sadece bir - bir buçuk yıldır ilgi duyuyorum. Bu yüzden bazılarınız kadar köklü değilim :) Bir Boice'um + B2uty! Yazı yazmayı, konuşmayı falan çok severim. Zaman zaman arkadaşlarım gevezeliğimden isyan ederler. Yazılarımın uzunluğundan da fark etmişsinizdir zaten. Müzik dinlemek konusunda yavaşım, yani çok fazla Korece şarkı dinledim desem yalan söylemiş olurum. Zamanla birikecektir ama. İzlediğim dizilere hep bir yorum yapma çabası içindeyim, yoksa rahatlayamıyorum. Eleştiri yapmayı severim yani. Azıcık odun bir insanım. 
Bilgisayarlara karşı özel ilgim var, ileride kursuna gidersem şaşırmam. Her neyse kısa olacak demiştim, uzattım yine. İşte Amane Misa hakkında bilmeniz gerekenler bunlar :)




Merhaba, ben Kim Mavi. 8 senedir aktif yabancı dizi&film izleyicisiyim. İki yıl önce pasiflikten aktifliğe geçerek blogu açmaya karar verdik. Açtığımızdan beri istediğim performansı gösteremedim hep bir şey çıktı. Umarım bundan sonra istediğim gibi aktif olurum blog da. Bir de kendimi geliştirmeye ve arşivimi genişletmeye çalışıyorum şu aralar, Yazılarda buluşmak üzere.. 

Sıra blogun kuruluş amacında. 

Açmamız çok spontane oldu. Haziran ayında açtık blogu. İşte haziranın bir gününde oturup düşündük ve dedik ki daha fazla Kore fanıyla iletişime geçelim ve Kore hakkında istediğimiz şeyleri yayınlayalım bir yerde. Eee bu nasıl yapılır, tabiki de blogla! 





Açıkçası blog dünyasının bu kadar geniş ve yaygın olduğunu bilmiyorduk. Zamanla öğrendik. 
Asıl amacımız Kore dizi ve filmleri hakkında yazmaktı. Ancak konularını anlatmak istemiyorduk. Çünkü zaten google amcaya sorun anında konusunu ismini cismini çıkartıyor karşınıza. Biz de bu yüzden eleştiri yazıları yazmaya karar verdik. 
İlk yazdığımız yazılar tamamen acemilikten başka bir şey değil. Konu yazılmış, güzel dizi izleyin falan diye de altına not düşülmüş. Son yazılarımızda farkındaysanız detaylı bir şekilde sevdiğimiz ve sevmediğimiz yanlarını belirtiyoruz. Çünkü asıl yapmak istediğimiz bu. Ancak bu eleştiri yazıları pek okunmuyor galiba, bunu yayalım lütfen! 

Fikir paylaşımı güzeldir. İstiyoruz ki herkes dizi-film hakkındaki düşüncelerini yazsın fikir alışverişi yapalım. Galiba bunun için daha kırk fırın ekmek yememiz gerekiyor. Bir de zaman bulup daha çok şey izlemek :) Sadece eleştiri değil, bundan sonra belki farklı yazılarla da karşınıza çıkmayı planlıyoruz :)

Öhöm öhöm ben çok konuşan Amane Misa! Doldurdum yine her yeri. Bizi takip eden ve edecek olan herkese teşekkür ederiz! Umarız ileri de daha da iyi bir blog oluruz :) Kendinize çokça iyi bakın ^^


13 yorum:

  1. ellerine sağlık :) Meşgul olan arkadaşında inşallah yakında planlarını gerçekleştirebilir ^^
    Bu arada öğrencisiniz değil mi ikinizde ?

    meishenmeweishenme.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :) Evet öğrenciyiz :)

      Sil
  2. Sizi kısaca da olsa tanıdım :) Blogunuzu yeni buldum ve takip edeceğim :)

    http://ucayduygu.blogspot.com.tr/ benim blogum beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Blogun güzelmiş ^^

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim ^^

      Sil
  3. çok süper blog :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğendiğine çok sevindik :))

      Sil
  4. Gerçekten çok güzel blog.Ellerinize sağlık *-*

    YanıtlaSil
  5. http://zazemtomb.blogspot.com/Bundan sonra takip listemdesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip ettiğin için teşekkürler :)
      Bloguna bakacağım ^^

      Sil
  6. Blogunuzu Değiştirmeniz Lazım Yani Tasarımını :)

    YanıtlaSil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...