Ekim 26, 2013

A Gentleman's Dignity


Soldan Sağa- Collin, Park Min Sook, Lee Jung Rok, Seo Yi Soo, Kim Do Jin, Hong Se Ra, Im Tae San, Choi Yoon, Im Me Ah Ri

Yazarın Puanı: 8.3
Türü: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 20
Yayın Yılı: 2012
Oyuncular: 
Jang Dong Gun - Kim Do Jin
Kim  Ha Neul - Seo Yi Soo
Kim Su Ro - Im Tae San
Kim Min Jong - Choi Yoon
Lee Jong Hyuk - Lee Jung Rok
Yoon Se Ah - Hong Se Ra
Kim Jung Nan - Park Min Sook
Yoon Jin Yi - Im Me Ah Ri
Lee Jong Hyun - Collin


Konusu:  Kim Do Jin, Im Tae San, Choi Yoon ve Lee Jung Rok liseden beri arkadaş olan 41 yaşında adamlardır. Dizi de bu dördünün yaşadıkları,arkadaşlıkları ve ilişkilerini anlatmaktadır.


Erkekleri yakından tanıyalım:

Kim Do Jin ve Im Tae San mimardır ve ortaklardır. Kim Do Jin, Seo Yi Soo'dan hoşlanmaktadır. Çoğu zaman Seo Yi Soo'yu laflarıyla utandırmaya ve sinirlendirmeye bayılır. Im Tae San ise Hong Se Ra ile çıkıyordur ve kıskançtır -veya Hong Se Ra fazla içli dışlıdır erkeklerle-.
Choi Yoon akıllı ve başarılı bir avukattır. Bir kere evlenmiştir fakat çok sevdiği eşi vefat etmiştir. Lee Jung Rok ise zengin ve kendinden yaşça büyük Park Min Sook ile evlidir. Ancak evlilikleri eşiktedir. Park Min Sook, Lee Jung Rok'u ne kadar severse sevsin yaptığı çapkınlıklardan ötürü her defasında boşanma mevzusunu açar. Buna rağmen Lee Jung Rok her çapkınlığına bir açıklama getirerek eşini boşanmamaya ikna eder.
Bayanlara geçmeden önce bir de yakışıklı Colin-ciğim var fakat o dizinin sürprizi, o yüzden onu anlatmak olmaz.



Gelelim bayanlara; 
Seo Yi Soo ahlak bilgisi öğretmeni ve aynı zamanda beyzbol takımı hakemidir. Başta Im Tae San'dan hoşlansa da sonradan Kim Do Jin'den hoşlanmaya başlar.
Hong Se Ra, Seo Yi Soo'nun ev arkadaşıdır ve aynı zamanda Im Tae San ile çıkmaktadır. Golf yapmaktadır.
Im Me Ah Ri, Im Tae San'ın küçük kız kardeşidir. Amerika'ya (sanırım orasıydı) okumaya gitmiş ancak sonra Kore'ye dönmüştür. Küçüklüğünden beri Choi Yoon'u seviyordur.
Park Min Sook, zengin ve seçkin (yada sosyetik mi deseydim?) bir bayandır. Neredeyse herkes ona saygı gösterir. Lee Jung Rok ile sallantılı bir evlilikleri vardır. Çocuğu olmasını istemiştir fakat olmamıştır.


**Az daha unutuyordum, bu dizide Kim Woo Bin dee oynuyor. :)) Kendisi öğrenci rolünde, Seo Yi Soo hocasına bağlı, asabi-serseri(?) bir çocuk.




Öncelikle bu diziyi izlemeyen kalmasın bence. İlk fotoğrafta gördüğünüz her kişinin özel hayatına ayrı ayrı yer vermişler. Yani herkesin sahnesi yeteri kadar. Tabii ki odak noktası Kim Do Jin ve Seo Yi Soo'nun ilişkileri.

****Sakın oyuncular yaşlı amaan 41 yaşındakilerin aşkını mı izleyeceğiz falan diye düşünmeyin. Çok yanlış bir karar alırsınız. Çünkü ben ilk gördüğümde böyle düşünmüştüm ama çok yanılmışım. Beğendiğimi verdiğim puandan da anlayabilirsiniz bunu zaten. Başroldeki dört adamın da birbirleri ile olan arkadaşlıkları, yaşadıkları gerçekten keyifli. Hepsi çok sempatikler. Özellikle ben kızlardan Im Me Ah Ri'yi çok sevdim. Çok tatlı bir kız ayrıca çok güzel giyiniyordu :) Bu arada sanırsam kendilerine F44 diyorlarmış, bir yerde okumuştum ama emin değilim. Öyleyse de cuk oturmuş bu isim :D

Ek Olarak: İleri ki bölümler de Jung Yong Hwa da konuk oyuncu olarak geliyor :))

Neyse bu kadar tanıtım yeter. İzleyin izlettirin arkadaşlar. 


2 yorum:

  1. Accuşi ve Ajumaların harika bir iş çıkardığı çok tatlı bir dizi ya. Bu kadar çok sevebileceğimi düşünmemiştim izlerken. "Orta yaşlı ya bunlardan ne iş çıkar" demiştim tıpkı senin gibi ama utandırdılar beni. Çok çok çok sevimli bir orta yaş dizisi ama izlenmeli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen çoğu kişi de oyuncuların ajussi ve ajumma olmasından dolayı diziye ön yargıyla yaklaşmıştır. Ancak gördüğüm herkese öyle olmadığını belirtmeden edemiyorum. Bence de çok sevimli ve aynı zamanda çok güldüren bir dizi :D

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.